4 Οκτ 2010

Φθινοπωρινό μπάνιο στη Χαλκίδα

Η φωτογραφία από ηλιοβασίλεμα στο Β. Ευβοϊκό
Εχθές βρέθηκα στη Χαλκίδα και μιας και ο καιρός το επέτρεψε μπήκα στον πειρασμό και έριξα μια βουτιά. Η παραλία είχε αρκετό κόσμο μικρούς και μεγάλους και όπως με πληροφόρησαν μπορεί να έχουν μειωθεί οι λουόμενοι σε σχέση με το Καλοκαίρι αλλά όσο η θερμοκρασία διατηρείται σε υψηλά επίπεδα ο κόσμος δεν εξαφανίζεται από τις παραλίες. Η μέρα φωτεινή και ζεστή αλλά η διάθεσή μου Φθινοπωρινή και μουντή. Γι' αυτό είπα να βουτήξω μήπως και αλλάξει λίγο προς το καλύτερο η διάθεσή μου. Το προηγούμενο μπάνιο μου ήταν δύο εβδομάδες πριν και χωρίς να δηλώνω χειμερινός κολυμβητής προσπαθώ να επισκέπτομαι τη θάλασσα όταν έχω ευκαιρία και όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν. Η θάλασσα ήταν πολύ ωραία. Τα νερά κατακάθαρα και διαυγή, έβλεπες πέτρες, όστρακα και ψαράκια που κολυμπούσαν. Η θερμοκρασία του νερού ήταν όχι μόνο ανεκτή αλλά πολύ καλή, ίσως και πιο ζεστή από το Μάιο. Δεν μου έκανε καρδιά να βγω, αλλά ύστερα από τόση ώρα έπρεπε να το κάνω. Μόνο που η καντίνα είχε κλείσει, μάζεψε και τα τραπεζάκια και τις ξαπλώστρες. Ο Δήμος όμως φαίνεται ότι εξακολουθεί να φροντίζει τις παραλίες, αφού ούτε υπερβολικά πολλά σκουπίδια υπήρχαν και τα καλάθια για τα σκουπίδια ήταν άδεια, οι ντουσιέρες λειτουργούσαν και οι ομπρέλες δεν είχαν ακόμη μαζευτεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου